call us

+48 123 123 123

 

email

biuro@twojadomena.pl

Contact us:

e-mail
phone
question
send
send
Question send - thank you
Please fill all the required fields

     LCDK   ABSOLWENT

Virtual office

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

 

Mauris viverra, sem a varius malesuada, orci nunc facilisis nisi, ac imperdiet nunc velit fringilla lorem. Donec ornare odio non nisi pulvinar tempus. Quisque venenatis dapibus facilisis. Curabitur eu elit risus. Morbi convallis, ex non gravida consectetur, mi risus tincidunt felis, id rutrum leo mi ac purus. Nulla faucibus, erat in luctus pulvinar, nulla leo luctus arcu, id pellentesque lectus purus a odio. Mauris non blandit nibh. Sed a ornare nunc. Nam fermentum eros sed magna venenatis, non hendrerit magna ornare. Morbi vitae pharetra ante. Nullam molestie eros ut tristique convallis. Proin nisi tortor, blandit quis euismod et, pharetra vel est. Donec pulvinar lacus mauris. Proin sed maximus enim, consectetur euismod nisi.

 

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

2.02.2017r zorganizowaliśmy szkolenie zamknięte dla pracowników  Politechniki Lubelskiej pt Zamówienia publiczne do 30.000 euro

W dniach 23-24.09.2016r zorganizowaliśmy szkolenie zamknięte w Zamościu dla pracowników  Okręgowego Urzędu Miar  na temat „Nowelizacja Prawa zamówień publicznych (zmiany wprowadzone ustawą z dnia 22 czerwca 2016 r. w związku z implementacją dyrektywy 2014/24/UE)”

28.06.2016r zorganizowaliśmy szkolenie zamknięte dla pracowników  Urzędu Gminy w Sobolewie na temat „Budżet gminy – wybrane zagadnienia”.

21.06.2016r zorganizowaliśmy szkolenie zamknięte dla pracowników  Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego pt „ZMIANY W PRAWIE PRACY OD 2016r”

W miesiącach maj, czerwiec i początek lipca 2016r odbyła się czwarta edycja dziesięciodniowego Kursu Zamówień Publicznych. Poniżej uczestnicy kursu i wykladowca.

5.05.2016r zorganizowaliśmy szkolenie zamknięte dla pracowników Urzędu Gminy Korytnica  pt „Kontrola zarządcza  w jednostkach sektora finansów publicznych”.

 

29.03.2016r zorganizowaliśmy szkolenie zamknięte dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu nt „Rodzina 500 plus”.

 

18 i 30 maja 2015r zorganizowaliśmy zamknięte szkolenia „Prawa i obowiązki radnego oraz zadania rady gminy” dla  radnych  Urzędu Gminy w Mełgwi oraz Urzędu Gminy w Wohyniu.

 

Już trzeci raz odbywał się w naszej siedzibie Kurs Zamówień Publicznych w wymiarze 10 dni szkoleniowych, od marca do maja 2015,  poniżej uczestnicy kursu wraz z wykładowcą.

 

9  marca  2015r    w  Warszawie   zorganizowaliśmy   zamknięte szkolenie     „ Zakładowy   Fundusz   Świadczeń  Socjalnych  w oświacie”  dla  pracowników  Dzielnicowego   Biura  Finansów  Oświaty Białołęka oraz szkół i przedszkoli na tym terenie.

 

20  marca  2015r   zorganizowaliśmy   szkolenie  zamknięte  dla pracowników  SP  ZOZ  „RM- Meditrans” w Siedlcach  na temat „ Czas   pracy   w   ustawie   o   działalności   leczniczej

z uwzględnieniem   czasu   równoważnego”. 

 

W dniach 02, 03, 04, 05 czerwca 2014 zrealizowaliśmy szkolenie „Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce” dla pracowników Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie. Organizacja szkolenia, przebieg współpracy oraz dobór wykładowcy zostały wysoko ocenione przez uczestników, a nasza firma uzyskała świetne referencje i rekomendację urzędu w zakresie organizacji szkoleń.

 

Już dwukrotnie, wiosną 2014 i jesienią 2013 roku w naszej siedzibie odbywał się kurs zamówień publicznych w wymiarze 10 dni szkoleniowych, jego celem było przygotowanie merytoryczne i praktyczne do samodzielnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych, ale także postępowania o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej progu kwotowego uzasadniającego stosowanie przepisów o zamówieniach publicznych (zamawiający) lub sporządzenia oferty i uczestnictwa w postępowaniu (wykonawcy).

Atutem kursu była wysoka jakość merytoryczna zajęć gwarantowana przez prowadzącego p. Krzysztofa Puchacza wieloletniego pracownika organu kontroli państwowej, mającego za sobą ponad 2000 godzin szkoleń z zakresu zamówień publicznych, prowadzącego zajęcia na dwóch uczelniach (studia podyplomowe), prowadzącego szkolenia z zamówień publicznych dla administracji centralnej (Ministerstwo Sprawiedliwości, Ministerstwo Skarbu Państwa, Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Komisja Nadzoru Finansowego, Komenda Główna Policji, Biuro Logistyki Wywiadu RP, RIO w Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Zielonej Górze, Opolu i wiele innych), stałego współpracownika miesięcznika „Przetargi Publiczne”, akredytowanego eksperta KFE, autora wielu opracowań monograficznych z zakresu finansów publicznych i zamówień publicznych (między innymi „Kontrola zamówień publicznych” Presscom 2010, „Zamówienia do 14.000 euro i tryby niekonkurencyjne” Presscom 2013, „Nowe zasady odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych – komentarz do zmian w ustawie” ODDK 2012).

Materiały przygotowane dla uczestników obejmowały między innymi kilkaset symulacji praktycznych wraz z rozwiązaniami omówionym w trakcie zajęć, wzorcowe specyfikacje istotnych warunków zamówienia, komplet przepisów z zakresu zamówień publicznych, orzecznictwo, stanowiska i wyjaśnienia UZP, RIO i innych organów itp.

  Kurs zakończył się egzaminem obejmującym przygotowanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i rozwiązaniem około 20 problemów przygotowanych przez prowadzącego, które mogą pojawić się w trakcie jego prowadzenia.

     Program kursu był przygotowany tak, aby mogły w nim uczestniczyć zarówno osoby zaczynające prace z zamówieniami publicznymi (początkujący) jak i osoby posiadające zaawansowaną wiedze na temat zamówień publicznych. Każde zagadnienie omawiane było bowiem od podstaw, następnie jednak poruszane były jego najbardziej szczegółowe elementy oraz najnowsze orzecznictwo i stanowiska organów kontroli.

­­­­­­­­­­

 

 

 

* W dniu 15 marca 2013 roku w naszej siedzibie odbyło się seminarium „Problematyka utrzymania i usuwania drzew i krzewów. Aktualne przepisy prawne i wiedza praktyczna”.
Seminarium skierowane było głównie do pracowników administracji publicznej odpowiedzialnych za prowadzenie postępowania i przygotowywanie decyzji administracyjnych na usunięcie drzew i krzewów (z opłatami i bez opłat), nakładanie kar pieniężnych, nadzorujących pomniki przyrody, uzgadniających i określających warunki realizacji inwestycji w pobliżu drzew, a także przeprowadzanie zabiegów pielęgnacyjnych.
Każdy z uczestników mógł wziąć udział w dyskusji, uzyskał odpowiedzi na pytania oraz miał możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji, z czego uczestnicy byli bardzo zadowoleni, a potwierdzają to zamieszczone poniżej ankiety. Dodatkowym atutem była forma prowadzenia seminarium – wykład oraz zajęcia praktyczne na próbkach żywych drzew!


* W dniach 4-11-19-25.03.2013 roku w Lublinie, w naszej siedzibie odbyła się II edycja kursu „SPECJALISTA DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI PUBLICZNYMI”.
Celem kursu było kompleksowe przekazanie wiedzy z zakresu gospodarki nieruchomościami wraz z praktycznymi umiejętnościami niezbędnymi do wykonywania czynności związanych z gospodarką nieruchomościami. Uczestnicy uzyskali aktualną wiedzę dotyczącą systemu przepisów prawnych związanych z gosp. nieruchomościami, wdrożyli umiejętności prawidłowego formułowania dokumentów związanych z gosp. nieruchomościami oraz poznali najbardziej aktualne stanowiska organów kontroli i nadzoru oraz informacje o najczęściej popełnianych błędów przy gospodarowaniu zasobem nieruchomości.
Zajęcia były prowadzone w systemie wykładów (część teoretyczna) oraz warsztatów i studiów przypadków (część praktyczna). Kurs trwał 32 godziny lekcyjne i realizowany był w formie całodniowych szkoleń (8 godzin lekcyjnych).
Każdy z uczestników mógł wziąć udział w dyskusji, uzyskał odpowiedzi na pytania oraz miał możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji. Kurs zakończył się egzaminem - pisemny test jednokrotnego wyboru, który uczestnicy rozwiązali ze średnią punktów 18/20.



* W dniu 3 października 2012 roku w naszej siedzibie odbyło się seminarium „Problematyka utrzymania i usuwania drzew i krzewów. Aktualne przepisy prawne i wiedza praktyczna”.
Seminarium skierowane było głównie do pracowników administracji publicznej odpowiedzialnych za prowadzenie postępowania i przygotowywanie decyzji administracyjnych na usunięcie drzew i krzewów (z opłatami i bez opłat), nakładanie kar pieniężnych, nadzorujących pomniki przyrody, uzgadniających i określających warunki realizacji inwestycji w pobliżu drzew, a także przeprowadzanie zabiegów pielęgnacyjnych.
Każdy z uczestników mógł wziąć udział w dyskusji, uzyskał odpowiedzi na pytania oraz miał możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji, z czego uczestnicy byli bardzo zadowoleni, a potwierdzają to zamieszczone poniżej ankiety. Dodatkowym atutem była forma prowadzenia seminarium – wykład oraz zajęcia praktyczne na próbkach żywych drzew!
* W każdy poniedziałek września tj: w dniach 3-10-17-24.09.2012 roku w Lublinie, w naszej siedzibie odbył się kurs: „SPECJALISTA DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI PUBLICZNYMI”.
Celem kursu było kompleksowe przekazanie wiedzy z zakresu gospodarki nieruchomościami wraz z praktycznymi umiejętnościami niezbędnymi do wykonywania czynności związanych z gospodarką nieruchomościami. Uczestnicy uzyskali aktualną wiedzę dotyczącą systemu przepisów prawnych związanych z gosp. nieruchomościami, wdrożyli umiejętności prawidłowego formułowania dokumentów związanych z gosp. nieruchomościami oraz poznali najbardziej aktualne stanowiska organów kontroli i nadzoru oraz informacje o najczęściej popełnianych błędów przy gospodarowaniu zasobem nieruchomości.
Zajęcia były prowadzone w systemie wykładów (część teoretyczna) oraz warsztatów i studiów przypadków (część praktyczna). Kurs trwał 32 godziny lekcyjne i realizowany był w formie całodniowych szkoleń (8 godzin lekcyjnych).
Każdy z uczestników mógł wziąć udział w dyskusji, uzyskał odpowiedzi na pytania oraz miał możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji. Kurs zakończył się egzaminem - pisemny test jednokrotnego wyboru, który uczestnicy rozwiązali ze średnią punktów 18/20.

 

W miesiącach kwiecień, maj, czerwiec 2017r odbyła się piąta edycja dziesięciodniowego Kursu Zamówień Publicznych. Poniżej uczestnicy kursu i wykladowca.

Do góry

Autor: A. Sawicki